Blog Adi Alida Berwajah Baru


Baru-baru ni aku tiba-tiba terasa nak tukar header blog suarahatigadis ni..Tapi tak tau la korang rasa cantik ke tak. Tapi aku rasa cantik..Erm,lagipun dah berabuk aku tengok header yang lama tu..Sila angkat kompite anda jika anda setuju header ini lebih cantik dari saya!! hehehe...

the second picture tu header lame. agak-agak aku rindu kt dia nanti aku tukar la smle header ni.hohoho...
Teringin nk wat header warna hijau2 pucuk pisang plak..what u say?

 Pink jugak..aiyo...kate tak suke pink..

bubye cayang...nnt jmpe lagi ye..^_^

4 comments:

m!sZ a!eN said...

nak belog comey cenggini jugok..waner pink2 githu!! ^^

rin0x_adz said...

hehehe..boleh2..buat la...

YuuKi IcHiRoU said...

cntik la my sweet..=)

Elih Japahar said...

wow! lawa betul lah :)...

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida