Aku dan MSP

Tinggal lagi 10 hari aku kat Majlis Sukan Pahang..Sayang pulak nak tinggalkan company ni..Hehehe..sebab kat sini aku bebas buat ape pun. Staff semua baik-baik. Just like one big family..No wonder my fren tak nak cari another job. Aku tak cakap tempat ni best just because i can go to 'minum pagi' anytime..just for the first week je aku g 'minum pagi' join Along n kawan-kawan pejabat dia. Sebab time tu jadik orang baru, jangan la menyombong sangat. Tapi sebenarnye serba salah, dilema antara ajakan kawan and membawa imej student uitm. Even boleh gi 'minum pagi',it is not heaven to me..Aku lebih selesa bersarapan di rumah. Antara kebaikannya :

1. Aku tak lapar untuk tunggu sampai boleh pegi minum pagi kat opis.
2. Jimat. Sekali bersarapan lebih kurang rm4.50 +
3. Bekalkan tenaga yang cukup untuk aku buat kerja.
4. Elakkan aku curi waktu opis. Aku ni dedicated tau!
5. Menggalakkan aku bangun awal. Nak wat breakfast,mesti la kene bangun awl..nnt tak sempat..kan?
6. Untuk yang nak kurangkan berat badan, lagi berkesan. Makan pagi secukupnya kat umah,then tengahari nanti tak perlu makan. Tidur je..
 Jimat dah duit untuk sarapan kat luar + Makan tengahari

Amcam? Tu few suggestion je.. Depends la pada korang sama ada nak ikut ke tak.Start dari Jumaat lepas aku selalu duk sorang-sorang kat opis..Even kadang-kadang ade 2,3 orang..cam Wafiy,Kak Zu,and 2,3 orang lagi..tapi aku rasa cam aku sorang-sorang jugak.. staf lain ke Terengganu. Tapi diorang balik 20 hb ni..

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida