It's Time to Leave...

Assalamualaikum..
Alhamdulillah..akhirnya aku berjaya menghabiskan 2bulan di Cherating dengan jayanya. Lepas ni, aku akan training selama 6 bulan. Letih jugak bila kene training jauh-jauh..Aku dapat kat KL. Aku tak suke pergi KL. Aku tak suke tempat yang sesak macam tu. Tapi kat situ la tempat aku tercampak..Haish..Kecewa jugak la kan.. Sebab aku berharap sangat aku dapat kat Kuantan je. Senang aku nak balik rumah and berbuka puasa kat rumah. hadoi...

Cammane la hidup aku nanti kan..ramai jugak yang dapat praktikal kat tempat yang sama dengan aku. Majoriti dari kelas aku..aku rasa la..Alhamdulillah..wish luck for you guys..Harap-harap lepas dapat placement ni, company akan terus serap aku untuk kerja dengan diorang.

But then, again..possibility untuk dapat tu agak low sebab ramai candidates yang dapat placement dekat situ kan.. So, ape-ape pun semua terletak di tangan Allah. Ada rezeki, adalah untuk aku. Dan kalau tak dapat kerja kat situ pun, maknanya..mungkin perkara tu tak baik untuk aku..Dan tentunya Allah sedang mengatur sesuatu yang lebih baik untuk aku, Insyaallah..

Malam tadi aku sampai termimpi-mimpi kat kawan aku di Cherating.. Aku mimpi kita sama-sama main bola jaring.. To Nik, one of my new friend yang rapat dengan aku..thanks sebab ajar aku main ping pong. Daripada tak reti nak pukul bola, sampai aku pandai pukul bola..hehe..thanks again. 
to Nor, my roomate..thanks sebab selalu buat aku tergelak tengok mata ko yang sepet tu.. Sorila..dulu aku selalu ingat ko mengantuk..rupanya memang mata ko macam tu..Tapi ko baik..To Faza, aku cyg ko selalu..dalam kelas ko pun antara yang rapat dengan aku..I'm sure I'm gonna miss you. and to my friends, thanks for being a supporting nice friend..

Sorry, aku tak dapat nak upload gambar wat masa ni..Next time la..bila aku rajin terlebih nanti aku upload..

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida