Assalamualaikum semua...

Dah dua hari kat rumah. Aku banyak tido je. Tak produktif langsung.. Biasa lepas zohor je, mata ni akan terus mengantuk cam ade berjuta-juta syaitooonirrajim bergayut. Sebenarnya this is a quick update. Aku nak upload gambar aku di Cherating..tu je.. Pemalas!

jeng! jeng! Tak payah nak gosip sangatlah...tu mizi..dak kelas aku..

inilah warga Bougainvillea Garden

 dari belakang..Nor, Mimi, Fatin..depan Nik, Aku, Amanti


Ni roomate aku... Nick, Aku, Nadia, and the last is Nor

Ni plak Faza..

 Eh, aku lagi..aku pun tak sedar bile gambar ni diorang snap. Tau-tau je dah ade dalam folder picture..
This one is CANDID!!

Ok fine..Gambar ni aku belakon je.. Tapi memang aku tengah menulis..Cuma taklah setekun tu..

Semenjak kebelakangan ni aku seringkali bergambar dengan "peace"...aku pun tak fehe...

Teke apa aku belajar kat sini...Aku belajar wat ketupat weh..Bukan ketupat mulut korang tu tau.. Ketupat nasi ni ha..

Aku masuk choral speaking..haha..lawak sangat time ni. Kitorang lupa script. Paling aku takleh tahan, ayat "Horey!!" sepatutnye kitorang sebut ramai-ramai..Tapi sebab lupa..Nik sorang je yang jerit.."Horeyy!"

 Waktu ni kitorang prepare untuk MEGATREND.. Aku la yang jadi ala-ala mastermind bab-bab mendecorate menggunakan bahan terpakai...sadis je..


 This war is between aku dan dia..opsss. Haha..gurau je..ni Amanti..Kadang-kadang aku treat die cam adik aku pun ade gak. Tapi semenjak bertemu jodoh kat sini, so dah bawak haluan la ye..ape-ape pun all the best ye dik..

Here we are..sharing our life...

Kan aku dah cakap..bab guna otak buat menda pelik-pelik..aku je..

 Aku nak pegang board tu? kirim salam je la..


Ni la group aku...

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida