My Final Research Report

Hari ni, pergi Jengka with my lil sis..Ain, 2,3 kali die tidur sepanjang perjalanan pergi and balik. Hehe..
Lambat sangat ke aku bawak kereta? Aku saje je bawak slow..tak rushing sangat pun.Sebab bertolak awal..kul 10 lebih sikit gitu...Sampai Jengka, makan-makan jap dengan WawaAyien kt KFC. Last-last jumpe kat dalam UiTM je.  sambil tunggu
Sempat la jumpa Tn. Hj. Razak..sayu pulak tengok wajah tua tn. hj.  Kalau dulu selalu kene sekeh kepala dalam kelas..takpe, i know you just trying to wake me up..jangan tid0 dalam kelas..kan? kan? Harap Research tu memenuhi criteria yang diinginkan..
Everybody start to post entry bout their ending semester story..tapi aku belum begin with anything. Dalam kepala pun tak tau nak start story macam mana..Nantila...time-time aku rajinnnnnn sangat-sangat, nanti aku update pasal kite semua ek..





tunggu tau...my next entry..."Semua Tentang Kita."

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida