3 Days Before 20 January 2012

It has been 5 days aku tak sihat...started with wednesday..aku dah start batuk-batuk yang kaww punye tu. yang tak boleh berenti once tekak dah start gatal nak batuk. kadang-kadang sampai berair-air mata coz tak boleh nak stop batuk. The next day, hari khamis tu aku terus demam + selesema. Haih...macam buy one free two plak.

Seharian aku tak boleh study.. melepek macam keledek kena lenyek je. Then malam khamis tu baru la sihat sikit, and aku bersemangat nak study. Tapi..ade beberapa jam je lagi untuk aku study before paper esok. Even paper tu petang, tapi mende tu tak merubah apa-apa pun. Coz sekali lagi aku diuji..dan-dan pulak gigi aku berdenyut.  Patutlah 2,3 hari lepas dia kasi hint sikit-sikit.. Ingat berdenyut sekejap je..rupanya hari ni dia kasi power punye..sekali berdenyut terkedu aku..

Aku jawab paper Quality hari tu pun aku tak ingat ape dah. Dengan batuk yang tak berhenti..waktu tu aku rasa semua orang pandang aku..malu! malu! *_*.... tambah pulak gigi aku macam ade orang bergendang pulak kat dalam tu.. Aku jawab paper tu guna comman sense. Everybody knows my common sense kan? ha..tak dapek den nak nolong la.. Paling aku frust, aku tak ingat formula nak kira. and aku hentam..sampai hari ni aku tak berani tengok formula betul yang dalam buku. Aku takut aku frust menonggeng.

Ape yang aku fikir waktu tu, aku fikir aku nak cepat sampai rumah and terus cari mak aku. Aku jawab paper quality sejam lebih je..pukul 4.50ptg aku angkat tangan, suruh pengawas tu amik paper aku. Aku nak balik!
Tisu-tisu hingus aku,aku kumpul sumbat dalam poket sweather..Mulanya aku ingat nak tinggal atas meja tu je. Tapi tengok pengawas gurl tu macam nak telan je aku ni, aku pun kutip la..yang jatuh kat lantai pun aku kutip. Sikit pun dia tak jual muka kesian dia kat aku yang tengah sakit ni. Sambil kutip bahan-bahan tak selayaknye tu..aku jeling gak member-member aku, tapi nak cakap..memang haramm...pengawas tu tak nak blah selagi aku tak sampai kat pintu dewan. aku cuma nak cakap "gud luck" :(
Tapi jangan risau cik pengawas..aku tak benci engkau sangat pon.

People have reasons to act like that..right?

nantilah, aku ada masa aku sambung cerita...mesti ko pun bosan baca cerita ni..sebab semua cerita pasal aku..eh, mestilah...aku kan watak utama. ^_^

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida