Potong jangan tak potong

Hari ni aku gatal2 online sekejap..bukan sekejap ye..Aku try subscribe rm2. tapi duit die tolak..patu takleh tenet. coz aku gune broadband tapi subscribe mobile internet. Sebelum2 ni boleh..tapi tadi takleh pulak. so aku pun try la klik2 patu tersubscribe yg rm8. untuk sehari..mampus..
sape nak share ni? ayien dh takde lagi ni..bile la ayin nak balik..ececece tibe-tibe rindu menanti kepulangan Ayien lak.hahaha..balik la cepat wei..Dah la esok malam ade quiz..time-time ni boleh lagi on9 kan? bijak-bijak..takpe la..seharian, alang-alang aku leh cari additional info pasal 5G. iya..5G adalah tjuk untuk Future Trends in Networking aku..


Alkisah..semalam aku bertolak dari chini..ke kuantan terus ke TM Point untuk potong streamyx. Lagipun takde orang yang nak bayar..duit aku pun dah tinggal beberapa kerat je ni..
Dalam perjalanan tu, baru aku perasan wedges aku nak nak tercabOt tapak die..ciess..duit tengah takde time tu la nak kene ganti kasut lak. Tukar slipar ngan adik aku..mujur la die ikut gak aku gi kuantan. Patu, sampai kuantan, duit dalam beg ade rm200 plus ngan baki duit tambang ade la duit merah 2keping ngan duit rm1 dalam 13keping..Pegi kat kaunter tu terus straight to the point cakap nak potong streamyx. Die suh bayar separuh..aku tengok kat resit yg die bagi ade la dalam rm460 +. pas die kire bape aku kene bayar, cuba teke berape? errr ape punya soklan da..
teke berape aku kene bayar? RM232.00 hoh!! mati aku..ingatkan dalam rm200 je..


Sekarang, cuba korang totalkan berapa duit aku ada dalam beg? iye! RM 232.00!!!!
kalau tak, memang malu aku kat situ..huhu..nasib baik cukup. keluar je dari TM point tu, gi bank draw duit..utk balik jengka..

ni la die bas yang tersadai tepi jalan..hihi lawak je..

balik ke Jengka tu satu hal lak jadi..bas aku takde minyak tengah jalan..cies...
"Hari ni sangat mencabar.." teringat lak ayat lecturer aku..hehhe

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida