Ape yang aku dah buat ni....

Baru-baru ni cuti Chinese New Year..Macam-macam mende yang aku buat.

1. First, aku pergi kenduri kawen orang blok aku..Tak sempat jumpe pengantin pun..
Almaklumlah..aku bersiap pun berjam-jam lamanye..Ngalahkan pengantin. Sampai2 je pengantin dah siap bersanding.

2. Second, aku pergi kenduri kawen tunang jiran aku..Orang kelantan. Memang shumel sangat die tu..hihihi dulu mase aku muda remaja aku teringin nak mulut cam die..kecik je...cute sgt.patu nak pipi macam die..(sekarang ape tah lagi)..hahaha..


gambar aku takyah la masuk..malu...
Aku ni kan pemalu...
yeeehaaa!!!


3. Semua ahli keluarga aku berkumpul cuti kali ni..Lengkap, dari Long, Ngoh, Dee..sampailah Teh and husband die. Semua ada..Kitorang yang tak kawen lagi ni memang sentiase ade la kan..
Rumah aku pun macam nak terbalik bile semua yang tecik-tecik tu ade..Sorang berlari, yang len-len follow la..Sorang terjerit, yang len-len melopong..hihihi

4. Aku format laptop, kebetulan abang aku rajin terlebih..ngaaa..Banyak assignment yang aku wat backup tapi rupanye tak backup pun. Ceisss!!! Satu lagi yang aku tensionnn bangat.

5.Paling takleh blah..aku siap wat facial lagi..Ngan akak ipar aku..Memandangkan die pun berpengalaman bab2 ni..Hehe ape lagi, amik la peluang yang ade. Kebetulan pulak die wat offer rm10 je untuk facial treatment tu..tak terkecuali jiran tetangga pun ade gak la yang beratur nak cuci muka..hihihi Kalau korang rase nak wat facial ke, try spa die ke..sila la ke blog beliau..
di Lavender..

6. Pastu aku pun lupa diri...Tak ingat yang aku ni banyak assignment. Hahaha...Hampagas sunggoh..Jadi, untuk mengembalikan semangat belajar aku..aku tunggu sampai diorang semua balik..Baru aku start wat kije tu seme..

7. Macam biase la aku kan..kalau choti2 chupke2 ni aku suke suki je gi jalan kedai mak aku..
konon hari tu nak gi jenjalan sambil posing2 kat taman..last2 lepak kedai mak aku je..Hadoi... sunggoh aku ni terlupe yang aku masih seorang student,..


8. Print semua form untuk wat pinjaman tuh..Bile aku dah tandatangan seme yg perlu ditandatangan, barulah aku perasan yang aku kene wat 2copy..hihi sakit jiwa cam nih..Jap lagi aku kene gi cc nak print seme mende tuh. OMG...~

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida