Aku Sakit Lagi

Cube teka aku buat ape hari ni?
hahaha..tot!!!
salah!!

Plan aku mulanya nak siapkan report utk practical training hari tu..
tapi..

Erk! tiba-tiba penyakit lama aku datang semula.
aku da jumpe Dr. peribadi aku.
Dia cakap aku memang dah takleh gune ubat yang selama ni aku guna.

sebab....


penyakit aku tu dah tahap kritikal
aku disarankan amik ubat lain..

Mungkin aku disarankan amik ubat berbentuk sebatan sebanyak 3kali everytime aku surf internet..

oh no..!

sekarang aku mula meragui kewibawaan Dr. aku tu..Mungkin dia gila? Atau ini adalah salah satu konspirasi untuk menyungkurkan aku??

hohoho..dengki ek,mentang2 aku boleh on9 24jam!! Tak kira..aku nk on9 sampai puas..
Report tu,nanti2 baru aku buat..hahahaha...

ngaaa....



No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida