Saya tak curi tulang...saya curi masa je..

Baru-baru ni balik chini..Kebetulan ada kesempatan + nak menyiapkan baju customer kat office. Balik pun sebab dengar cerita mak demam. Lame sangat. Dah dekat sebulan demam patu baik. Patu demam semula.. Direct seminggu ni asyik call mak, tanye dah sihat ke belum.Masa balik tu suara mak serak. Mata pun sembab. Alih-alih aku balik je terus mak baik demam. Cewah!!!
Nampak sangat mak rindu kat anak dia. Ha, anak-anak yang lain jangan lupa balik umah kalau ada kesempatan dan rezeki yang lebih sikit ye. Cian mak. Rindu kot, tu yang demam lambat baik.. hohoho..motif? Betullah. buktinya aku balik terus mak baik demam.
Konon dah beli cd cerita The impossible. Nak tengok kat chini, alih-alih busy sangat, patu tertinggal pulak cd tu kat chini. Ceittt!!! Marah sunggoh!
Nak cerita life kerja pun tak de yang menarik dan mencuit hati.. Sebab penat lor..Dan baru aku sedar yang aku memang tak suke kerja office. Dah habis blajo sampai degree baru sedar yang menda ni tak kena ngan jiwa aku. I am more to business. wah! Tapi takpe, busines is business. Kite buat belakang tabir ye.
Website masih dalam pembikinan. Tak sempat nak gather all the material untuk web disebabkan malam je busy dengan business aku tu. Tu belum kire penat kerja siang. Tak dicampur tolak dengan balik lambat kalau ikut my hubby gi rumah customer die.
Aii..dua-dua berbisnes kan..
Okey...saya mengaku saya berblogging hari ini waktu pejabat. Tapi kerja semua setel ok..Tak curi tulang..curi masa je..^_^
daaaaa....

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida