Mimpi sadis

Malam tadi aku mimpi. Mimpi pergi kuliah ape tah yang diselitkan sekali sembahyang berjemaah.
Aku datang ngan nik..patu tah cammane aku lewat masuk kelas. Alih-alih time masuk je aku nampak nik dah duk kat sebelah orang lain. Tak book tempat untuk aku pun..
Patu aku pun konon dengan macho pergi la cari tempat duduk lain. Kat belakang diorang kan. Dah setengah jam duduk baru la aku tau tempat tu ade orang tanda dah rupanya..
Dengan sedihnya aku pun gi la cari kerusi lain. Patu aku jumpe kawan aku kat jengka. Ingat nak duk kerusi sebelah dia. Cam kosong je kan..patu dia berkias cakap kerusi tu dah ade org tanda.
Last last aku berdiri je takde kerusi..
Seolah-olah mimpi aku ni nak bagitau aku yang bila aku susah..takde orang akan tolong..
Mase tu sedih jangan cite la.. Pergi kuliah same tapi last last tinggal aku sorang.
Tapi ni mimpi je kot...
Sampai sedar tu aku rase.sedih sngat...




p/s baru aku perasan banyak salah eja

1 comment:

ayienz said...

btul jugak tu.. aku pn turut sedih bace post ni.berdiri di kaki sendiri.yup..em

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida