Montage for IMS

i'm working on the montaj...tapi macam salah je aku buat..sebab aku edit kat movie maker..
then baru insert kat macromedia director..
aku dah lupe camne guna director..
hehehe...
Tajuk? mengarut je...aku buat pasal cerita..
no idea..sebab material tu je senang nak dapat.
En. Azmi bagi buat pasal diri sendiri..tapi pikir punya pikir..
Tak de pulak story yang menarik pasal diri aku..
So, tak jadi nak buat pasal diri sendiri..Orang lain aku tak tau la diorang buat pasal ape..
fuh...otak pon dah jem.
Asignment BPR belum sentuh lagi..seharian mengadap montaj je.mata pun dah merah-merah.
Aku memang tak boleh mengadap laptop lama-lama. kalau tak nanti mata aku jadi merah. 
Sekurang-kurangnya, malam ni aku kena siapkan montaj...
errr..boleh ke?
Hari ni ayien tak ade. Aku tinggal sorang... :( Tak de orang nak cakap ngan aku..Dah la tak ade orang call..mesej pun tak.. Duk kat rumah cam orang bisu je.. Esok aku tak nak cakap ngan sape-sape..




No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida