Lagenda Budak Setan 2

yo! wassup! Erk..!


Well..kalau dengar aku cakap macam tu, it is totally not me..



Hye semua pembaca blog tecik aku nih..Bila aku tak update blog, macam la life aku tak berjalan. padahal life aku still go on. Cuma kekadang bila tahap kemalasan mencecah 300 darjah celcius hingga menyebabkan aku cuma makan minum dalam mimpi, aku akan lupa yang aku punya blog yang shumel ni..



So untuk mengembalikan apa yang aku sudah hilang, iaitu mood..biasanya aku akan download lagu..download..download..sampai aku tak tau ape lagi nak di download hingga menyebabkan laptop aku kadang-kadang jatuh sakit. Salah aku ke?


So, ape cerita aku kali ini? hehe..aku nak kongsi cerita Lagenda Budak Setan yang aku tengok baru-baru ni..yeah...jom kite baca..


Ceritanya start dengan watak Kasyah yang memasukkan cicak ke dalam tin coca cola Ayu sampai menyebabkan Ayu pengsan gara-gara tercekik cicak. Heee..geli nak mamfus. Tapi bila scene Kasyah dengan member-member die (termasuk nubhan) scene tu jadi kaku. Kadang-kadang tu macam tak kena je lawak Nubhan..lakonan die memang hancur..Mungkinlah sebab die pelakon baru. Takpela, bagi die peluang baiki lakonan dia.


Dari situ bermulalah perkenalan Kasyah dengan Ayu. Gandingan yang aku suka. Mantap ke tak itu terserah pada pandangan individu. Bila aku suka, maksudnya mantap la kan? hoho...



Suatu hari Kasyah melamar Ayu. Tapi Ayu serba salah untuk terima Kasyah sebab dia sebenarnya sudah mempunyai kekasih hati. Walaupun sebenarnya dia tak lagi sukakan kekasih dia tu. Tapi Ayu serba salah untuk terima Kasyah sebab dia pernah terlanjur dengan bekas kekasihnya. Tapi rupanya Kasyah sanggup terima Ayu seadanya.


alamak...kalau aku cerita detail nanti tak syok la korang tengok citer tu. Tapi part yang sedih adalah masa...hihi..banyak kot yang sedih..and one more thing..





lagu tema cite tu sangatlah meruntun jiwa..masyuk je ngan plot2 kesedihan cerita itu..




Nantikan sambungan Lagenda Budak Setan...akan datang..yeeehaaaa!!

4 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

macam seronok je cite ni..situasi dorang tu ade sikit2 same ngan situasi sye,..ohohoho...

Adi Alida said...

situasi yg mane tu same ngan situasi cik aida?
hehehe...memang bes pun cite ni..

kin said...

TAK BEST!
hahaha...
bab 2 pon xpayah tgk..
ko bli je novel "KATERINA"..

Adi Alida said...

ko brutal sgt...

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida