Calon Menantu Terhebat

awalnye hari ni aku bangun..kul 6.40 pagi aku dh bangun.
Mau bikin apa ya?
Bangun, cuci muka, wat air susu n makan..
hehe sekarang aku dah rajin minum susu.



Sebab? sebab kate orang minum susu akan mencantikkan kulit.
Betul ke? Tak tau la..Tapi nak cerita, mula-mula minum tu berpeluh2 gak la kan..
Tapi lama-lama, ketagih pulak..Ye aku ketagih minum susu..
Bermakna akan bertambah la pengaliran wang keluar untuk maintain beli susu lagi.



Belum campur pencuci muka, krim, bedak, gincu, eyeliner, blusher...





heyyy!!!
siape yang nak kene bayar ni? Sdn. Bhd. okey..


Diam tak diam tak sampai 2 minggu lagi cuti aku yang masih berbaki.
Ala, tak syoknye. Nanti dah sampai ke rumah besi aku tu takleh la nak online sesuka hati.
I miss you...i'll miss you..



Ala, guna lah broadband?hello..~ sape yang nak tolong bayarkan?
kalau bapak aku ni tokey balak boleh la aku kipas-kipas.
Ni kalau aku kipas gune kipas angin yang besar bapak tu pun belom tentu goyah tahap 'jimat' ayah aku..alahai..~



Eh, aku dengar abang aku dah bangun tido. Hm, nak gi mandi ni jap gi. Bosan duk kat umah.
ikut mak gi kedai lagi bagus...padahal aku duk menyemak je..
Bukan nak tolong-tolong pon.
Ade,..semalam aku tolong..tapi separuh jalan je. hahahah
ok what..semalam separuh..hari ni separuh...


Good things done today:
  • Bangun awal kul 6.40 pagi
  • Breakfast + susu yang lemak bkrim
  • Mandi awal
da....~

3 comments:

cik panadol said...

tak xleh minum susu tepung...tekak cume leh masuk susu HL je..yang lain confirm muntah balik haha....

rin0x_adz said...

hahaha..dulu pun takleh gak minum. bau je pon dh pening..

ayienz said...

wah... haha.. amalkn la bnde ni kt jengke nnt ok.. bole ak ikut.. hehe..

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida