Convocation aku di UiTM Shah Alam

Thank god because semua pasal convocation dah setel. No more worries kecuali..gambar aku. Aku dah wakilkan akak aku suh tolong ambilkan nanti. Now aku ade kat umah abang aku lepas seminggu lebih berkampung di rumah akak aku kat shah alam..Letih? tak la letih..gelabah tu yang lebih..aku ni tau je la..mende kecik pun aku pikir gak..


Bermula dengan ambil jubah konvo, pergi sendiri naik bas. Mujur Nik lepak skali kat umah akak aku. So, takde la sorang-sorang aku terhenjut-henjut ke UiTM s.alam yang besar nak mamfus tu. hihi...so, aku ngan Nik pun bangunla awal..nak gi ambil jubah konon. Nek bas u605 ke u603 tah..gi ke Seksyen 2 patu amik lak bas satu lagi ke uitm. Aku ngan Nik turun depan hostel melati kot..Confident je gi naik bangunan Fakulti Engineering. Sekali, salah dowh..bukan bangunan tu..
Jalan punye jalan...sekali..nak dijadikan cerita, aku dengan Nik....sesat.. diulang..SESAT!!


Kami sesat dalam UiTM..waaa..malunye...plus dengan kaki dah sakit..melecet coz jalan jauh..
Pastu..aku stay lagi sampai seminggu untuk hari convocation...


The day of the CONVOCATION!!




4 comments:

SIMON said...

tahniah..lawa pic..:)

ayienz said...

congrats dieyla... mmg superb ar pic.. anyway jmpe kt jngke nnt..

fndrocka said...

satu je nak tanya "apahal comel nak mampos ni"

rin0x_adz said...

thanks everybody..^,~

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida