Aku tak gila!!

Aku ade satu cerita..

cerita tentang kami bertiga..

juga termasuk br0 kite..

kami berjalan-jalan..tiba-tiba

kami sudah jauh meninggalkan jengka..



barangkali kami sudah gila..

sebab dibebani assignment dari lecturer

owh..aku belum gila..

sebab aku tengok lyn lagi gila..

ayin pun lebih kurang jugak..

br0 pun same naik je..

kami semua gila lensa



akhirnya kami pose macam tak ingat dunia..

tikus mondok lalu pun kami wat dek

tapi ingatan aku tetap clear..

kami semua enjoy macam tak ingat dunia

biar berjaga malam buta sampai berpagi di jengka semula..

hoh0ho..



kami bahagia..

extremely gila..

5 comments:

heidi @ lyn said...

i notice about diz story...
i like it very much..
wlpn cume seketika, dan modal yg kecil..tp aku hepi gile..
tp syg pengalaman tuh cume skali..sukar tuk b'laku skali ag...
thanks 2 both of u n bro that make my day at maximum level of happiness... :)

heidi @ lyn said...
This comment has been removed by the author.
Adi Alida said...

yeah! yang penting rockkk!!
cewah..gegegege

aikaliz selamanya.... said...

klakau...pantun brirama

Adi Alida said...

haha..berkat belajar pantun sekolah menengah dulu..

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida