Cara-cara membuat roommate anda bengang

Cara-cara membuat roommate anda bengang
Bengang dengan roommate kau? Tak tahu apa nak buat? GEt ready for the payback time...



1. Setiap hari Jumaat, pack segala barang kau dan bagitau kat roommate kau nak balik kampung. Selepas sejam, balik ke bilik & terangkan bhw takde org kat rumah. Unpack segala brg kau & pegi tidor.





2. Setiap kali roommate kau balik, jerit sekuat hati" horee...kau dah balik". Lepas tu menari dlm 5 minit. Lepas tu, tenung jam lama2 dan tanya dia "Sepatutnya kau dah belah dah skrg"





3. Buat2 terjaga pd tengah malam, jerit kuat2 " Tolong, kat mana aku berada ni?" dan lari keliling bilik tu. Kalau bilik kau kecil, cukuplah sekadar melompat 2-3 kali. Kemudian, sambung tidor. Esoknya, kalo dia tanya, pura2 tak tahu apa yg dia cakap.





4. Ambil marker, buat bulatan kecil kat lengan kau. Besarkan bulatan tu setiap hari sambil berkata "Dah merebak- dah merebak"





5. Beli pepokok bonsai. Bercakap & tidor dengannya.

4 comments:

m!sZ a!eN said...

ni bukan dier jadi bengang..
kang ko yang jadi mengong!!
tak pon giler+saiko=sakit jiwa'!!!ngengegne

rin0x_adz said...

eh..takla..
aku lak sakit jiwa.
ade lak gitu..
no! no! no!
kalau ade p0n saiko sikit je. :P

eyes143.. said...

bleh pektis neh..

tp ak ad rumet ke.. ;p

rin0x_adz said...

ngaaa..ko ade honey..
pewitt..

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida