It scared me!!

Malam tadi aku tak leh tido. Sampai pukul 4.00 pagi aku berjaga sorang-sorang. semua gara-gara aku tertido petang semalam la. Sampai kul 7 aku tetido. Padan muke aku.. :(
Time aku tak leh tido tu macam-macam la pulak yang aku dengar. Aku dengar bunyi pintu la..kreeekkk!
"Gulp!" Telan air liur..



Dalam kepala otak aku dah terpikir mende tu nk main-mainkan aku. Jangan la pula tiba-tiba aku dengar suare orang gelak sudah. Pengsan aku nanti..
Aku pun amik handphone..bace mesej..konon-konon leh la lupekn bunyi tadi tuh..

Tiba-tiba mata aku mengantuk. Lega aku coz tak payah aku nak terkebil-kebil sorang-sorang.
Time mata aku dah nak terlelap sangat-sangat, aku dengar bunyi kat dapur...
Ah sudah! Die gi ke dapur pulak ke?



Mase tu mula la aku terbayangkan dalam rumah ni ada keluarga lain yang tinggal...Macam movie 'The Others.'
Ya Allah, bila aku nak terlelap dengan aman ni? Mula la aku tak sedap hati nak tido. Bila pejam mata je aku rasa ada orang tengok aku...bila aku tido menelentang pulak aku rasa tak sedap dah..last-last aku bukak mata serta merta.. Tau ape aku nampak?!!

Cuma kegelapan malam..
hihihi terus aku bangun, switch on the light patuh kuatkan fan jadik no.2..
Maklumla..dah bukak lampu mesti rasa panas sikit. Tu yang aku kuatkan kipas.



Pastu..
Pusing kiri pusing kanan, terus aku terlelap. Tak sedar diri dah..fuh~ lega.... ^_^

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida