Apa ada pada 12 Disember???

Tengok tajuk entri kali ni pun tentu you all tau ape isi kandungannye kan?
Sebenarnya, hari ni genapla umur Mr.X yang ke 25 tahun..

Selamat Ulangtahun ke-25..

My wishes...

Semoga sihat selalu..
Semoga berbahagia selalu..
Semoga tabah menghadapi semua dugaanNya..
Semoga dimurahkan rezeki..
Semoga dilimpahkan dengan keberkatan..
Semoga tidak jemu memaafkan aku kerana menyakitimu..
Semoga impian yang pernah diukir akan jadi kenyataan..
Semoga kita mampu menjadi seperti dulu..
Semoga hidupmu ceria seperti warna pelangi..

Rupanya ada orang lain mampu membuatkan dia terharu dengan celebration bdey dia tadi..
Sedangkan aku? Tak langsung ade untuk sama-sama meraikan hari jadi dia. Bila dengar die cerita, aku imagine seolah-olah aku tak ada pun tak jadi hal. Dia tetap happy dengan kawan-kawan dia.
Sepatutnya aku happy, bila dia happy. Sepatutnya aku happy bila ade orang boleh happykan die time birthday die.. Tapi aku rasa ape yang tak sepatutnya aku rasa. Aku sedih pulak..
Sebab aku rasa dia tak perlukan aku. Patut ke aku rasa macam tu?
Sila SMS ke 32334 untuk tau jawapannya..Undilah saye!! saye!!
Arghhh..!!! Rase nak tercabot jantung aku bila pikir-pikir balik.

Maafkan Sekali Lagi - Andrian's Band

Tajuk/Lirik Lagu: Maafkan Sekali Lagi
Penyanyi: Andrian’s Band

Bukannya jemu tapi ku kepenatan
Kau pun rasa seakan aku abaikan
Tak menyangka kan terjadi gelora
Melebihkan dunia ku jadi puncanya

Melupakan semua
Seperti yang kau minta
Bagiku kehilangan cinta

Duduk berjauhan makin merenggangkan
Selalu ku tinggalkan kau keseorangan
Tak menyangka hatimu tlah ku luka
Ku takut hari depan ku hilang arahnya

Melepaskan semua
Bukan sesuatu yang mudah
Tak mahu ku kehilangan cinta

Maafkanlah sekali lagi
Bukan ingin ku sakiti
Kau menangis sedih

Maafkanlah sekali lagi
Ku mohon sekali ini
Teruslah beraja di hati ini.. ooo

Bukannya jemu tapi ku kepenatan
Kau pun rasa seakan aku abaikan
Tak menyangkakan hatimu kan terluka
Melebihkan dunia ku jadi puncanya

Melepaskan semua
Seperti yang kau pinta
Bagi ku kehilangan cinta

Maafkanlah sekali lagi
Bukan ingin ku sakiti
Kau menangis sedih

Maafkanlah sekali lagi
Ku mohon sekali ini
Teruslah bertakhta di hati ini.. ooo


No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida