Plan..plan...plan..

Hehe..hye everybody...
Ok, Hari ni nak cerita perihal HIV Test. Cam yang semua sedia maklum, semua bride 2 be sure tau tentang ujian ni kan. Tak leh kawen kan kalau tak buat test ni.Leceh kan? Cam mak aku dulu, terus je kawen.. Takde prosedur macam-macam. So, plan dari jauh je dengan En.Fiancee. Konon-konon nak buat sama-sama kat kuantan. So, plan hari khamis ni. Harap-harap jadi la. Dah 3,4 kali plan tapi tak jadi sebab dia ade kerja. Busy? hehe..

heeeee....sebenarnye tatoit nak pergi. Sebab aku bayangkan diorang nak amik darah aku 1 tabung besar tu. Aku ni dah la tak cukup darah. Nanti,kalau dah amik 1 tabung, ape je yang tinggal? hehehe..Ok, lepas je buat HIV Test tu, kitorang terus g hantar borang kursus kawen. hehehe.. Belum kursus lagi, tapi dah nak buat HIV Test. Boleh ke? Ntah..aku gamble je..kalau tak boleh nanti, kitorang gi la hantar dulu borang kursus tu.hahaha..

Harap-harap dapat terus book hari kursus untuk sabtu and ahad tu terus kan..Lagi cepat,lagi senang. Borang nikah pun boleh hantar cepat. weeee....

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida