Calon-calon SPM

Semalam semua calon-calon SPM dah mula menduduki peperiksaan. Termasuklah adik aku, Suraini.. Dulu masa zaman jahiliah aku, aku tak study pun kat rumah. Memang kategori study kat sekolah je. Jarang sekali la nak tengok aku bukak buku kat rumah.


Tapi adik aku, ade jugak aku tengok die bukak buku. Study..buku ape? Bahasa Melayu. ha...Aku dulu kononnye dah pandai bahasa melayu ni,jangan harap nak bukak buku. Kalau cikgu Muhammadan suh buat karangan, merate aku lari..tiap kali dia nak tanda buku karangan aku yang tak penah habis 1buku pun, tiap kali tu la aku berpindah-pindah tempat duduk..
Kesudahannya, aku dapat 4B je utk BM.


Semalam, adik aku study lebih banyak dari ape yang aku study.. Aku berdoa, semoga dia akan dapat keputusan yang lebih baik dari aku. Amin..


No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida