Hari Raya di Kota Naga

Terlambat pulak aku update blog untuk menyambut hari raya Aidilfitri..
maklum la..kat rumah dah tak ade internet. nak online pun dah susah..tapi takpe la..demi korang2 yang selalu jenguk teratak aku ni walaupun jarang sekali diupdate..Agak-agak dah bersawang tahap keberapa ni ek?


Ucapan aku untuk korang,


Selamat Hari Raya Aidilfitri..maaf zahir dan batin..


Pagi tu bermula dengan operasi menebus dosa..hehehe salam bersalaman memohon ampun dari orang tua..orang yang lebih tua..dan jugak yang muda.. Semue kene mintak maaf..bukan mintak maaf saje2 untuk melengkapkan syarat ye.. Mintak maaf dengan setulus hati..seikhlas hati... seluhur budi..semoga terhapus dosa kita sesama keluarga..


hari tu tak sempat nk tayang baju raya aku buat..


tada....inilah cik rin0x yang chumel dipagi raya...mekapnye setebal 7kaki tepung gomak..beserta satu botol sirap untuk pewarna pipi..


pagi raya...aku terbongkok2 cam nenek dah tu..



ni rumah bakal kakak ipar..
pape hal pun, doakan yang terbaik,amin..


ni rumah arwak Tokki Adam aku..kat kampung..




sekarang aku dah ade kat Jengka..Jengka Impian terchenta!


Lepas seminggu cuti raya..balik semula ke sangkar emas ni..urgh!!! bosan!


mood: tak sabar nak habiskan part4...

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida