Addeyla is on the stage!!!

Hari ni jom aku story kat uols semua pasal satu cerita...



tersebut la kisah..Ade Junior's Night untuk faculty aku baru-baru ni...
lepas tu..ade la satu hal yang tak penah-penah aku wat selame ni..
tibe-tibe pulak aku buat.
Kalau orang tua cakap, buang tebiat..
kalau orang muda cakap, 'tak lame dah ni..'
heehhehe..



ape yang aku wat sampai dak dungun pun tau ni?
Kantoi lak kat NiQ..
wawawa..
malu2...



tapi siyes, aku wat coz tak nak orang salah faham lak..kang cakap aku tak sporting lak.
hehe..tapi last2 aku menghancurkan lagi performance ade la..
Iye..aku nak bitau ni..Addeyla is on the stage...!



wat pe? aku melalak..ngaaaaa!~
sape2 yang ade kat Junior's Nite tu,anggap je la korang dengar siti nurhaliza nyanyi..
hehhehe..



sori to Meor,Bani,K, Majeng,k.Odi, dan semua classmate aku...ampunkan patik.
betape teruknye aku nyanyi smpai aku tak leh dengar da lagu stay tu..no! no! no!


takmo nyanyi dah...


only karaoke is allowed here!!

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida