Teratak Hijau Rin0x

Diam tak diam dah seminggu aku duduk rumah baru..Gegegee...rumah best..housemate ok..bilik tidur superb..tapi transport je yang problem..Bermula dari pagi, still ok..tapi tibe time tengahari aku terpakse menempek kat masjid UiTM ni. Kekadang lepak kt library. Jadi ulat buku..moga bertambah ilmu aku hari-hari...amin..


Life aku macam biase. Tapi memang aku akui, duduk rumah sewa belanja makan aku lebih jimat. coz aku cuma spend lebih kurang seringgit sehari untuk makan..Tak macam duduk hostel dulu..Sehari aku makan rm5. sekali makan je..tapi kalau kat rumah aku leh makan banyak kali..cuma bezanya, hari-hari aku kena spend duit untuk transport. cik abang van kunyit tu la.. pegi balik rm 2. tu kalau aku tak balik makan tengahari. Tapi kalau aku n ayien rajin terlebey pulak kan, kitorang terpaksa spend rm4 untuk pegi n balik..


Bila la aku leh wat lesen ni...nak pegi ke pusat memandu tu pun tak de transport..timing pun tak betol..leceh la..leh tak beli terus lesen siap..pap! hah! hambik ko, lesen P ade tepi bantal..gagagaga...tido senyom la aku..


beberapa hari ni aku diserang gatal2 lagi..same cam sebelum2 ni kalau aku pindah tempat baru..why ha? yang peliknye gatal2 tu bukan kat luar kulit..tapi seems like ade kat bawah lapisan kulit..bengkak2 tapak tangan aku..asal time subuh je memang merah la belakang tangan aku n kat lutut..huaa...ase nak nangis..


Esok last class..Jumaat aku free..tapi nak balik umah aku cuma pikir satu benda je..nak datang sini semula..Problemnya, aku tak suke naik bas..Ape macam? Mr.X sibuk dengan dunia dia..aku ditinggalkan terkontang-kanting..hoh! Pas ni kalau die free, aku takmo jumpe..aku..keciwa!


Cerita lain pulak, dengar citer ramai kawan2 aku amik biasiswa JPA.. aku??? aku nak jugak... tapi...


just forget it...

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida