Definisi Bodoh Aku

Dua tiga hari ni aku duk rumah layan facebook je. Akhirnye lepas beberapa minggu membiarkan friend request berkepuk dalam box friends, aku amik keputusan untuk approve gak mereka semua. Ada antaranya kawan-kawan aku, ada bapak orang, laki orang, musuh lama, kawan lama, kekasih lame. Aku cuma mengharapkan untuk berkawan semula dengan mereka yang pernah aku kenali dulu..Yang pernah menjadi sebahagian dari hidup aku dulu. Tapi tak sangka lain yang jadi..perselisihan faham yang timbul. Yang akhirnya membuatkan aku mengambil keputusan untuk tidak mempunyai akaun facebook lagi. inilah yang orang kate, marahkan nyamuk, kelambu pula yang dibakar.
Marahkan seorang, semua kawan-kawan aku yang lain jadi mangsa. Aku dah cakap yang aku nak berkawan semula, kenape perlu paksa-paksa aku nak jumpe? Perlu ke nak sindir2 aku? perlu ke?!
Bosan dengan manusia yang tak reti bahase. Yang pentingkan diri..Bile dah jadi macam tu sape yang rugi? aku jugak..kalau aku tak approve semalam kan bagus..biar je name tu terus terkubur dalam friend request tu.shit~!

4 comments:

Myvitrd said...

sabar..sebab tu sebelum approve..select dulu yag betul2 nak jadikn kawan

liyanaziz said...

sabar ye?? mesti de hikmah pe yg terjadi.. =)

Adi Alida said...

mungkin jgk..
hikmahnye..len kali pk bjuta2 kali sebelum approve org.hehehe kn?

ayienz said...

tkpe2.. ko sbar je la ek..
bia die ktuk kite.. kite dpt pahala..
remove trus je die..

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida