Tolong aku...~

Tadi aku try nak wat label cloud..tapi tak jadi..
Die suh aku letak..errr..script gap0 tah..
membebel gak ar aku depan laptop sorang2 memandangkan Ayien dah tido..





habis gak ar sejam lebih aku try n error..letih gak ar jari jemari aku nih menekan2 keyboard. men ngan mouse takde, nak krem jari ni..nasib aku tak gune jari kaki je dah..
menci! esok2 dah balik umah aku explore lagi camner nak wat..
hehee time tu aku bebas untuk online..tak sabar plak..





sekarang aku nak wat nota Comm.
arhh...frust balik!!!
aku penat la study HRM, tapi at last...huh...
aku study gile babengnyer tekun





Tapi tadi nape dalam dewan aku leh blur? padahal aku prepare awal...
tak berkat ke ape? nak kate tak mintak restu, dah mintak..





ape la hikmah disebalik semua mende ni ek..


hehe dalam pada tu..
sempat gak layan lagu stacy yang konon-konon menggegar dunia..





Aku nak gi karaoke weyyy!!!





Jom..lanje aku..aku takde duit dh ni..

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida