Aku lagi dua paper nak balik umah

Tinggal lagi 2 paper untuk aku balik dan meninggalkan semua kekalutan di Jengka...
arghhhh!!!!



jangan sebok pasal exam lagi. Aku nak lupakan semua..
Aku nak jadi anak dara pemalas lagi di rumah selama sebulan..
padan muka aku!

Kali ni aku tak rasa aku dapat capai target aku..Aku tak dapat jawab..sebab aku banyak main-main..Aku lupa diri..
Aku masih terasa muda..Aku ingat aku masih diploma..
Opss..aku lupa lagi...Aku dah degree la ni...

Nanti kite tunggu result keluar..



eh aku ada satu cerita..aku bakal di konvo kan bulan5 ni..
Sape nak pegi angkat kaki...!!!

Jom la semua orang datang. Kasi bunge kat aku..
kalau korang tak bagi..aku beli sendiri la bunge nanti...
aduih..kesiannye kat aku...
Align Center

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida