Ni lah namenyer LELAKI..

10 PERKARA BUKTI LELAKI ITU RUMIT

1.Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya.
Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong. (erm..betol sangat2..)

2. Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya.
Jika tidak, dia kata kamu kekampungan. (haha..takde lagi yang berani komplen)

3. Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala.
Jika kamu berdiam diri, dia kata kamu tak ada IQ tinggi. (kalau berani cakap depan2..!!!)

4. Jika kamu lebih pintar daripada dia, dia akan jatuh air muka.
Jika dia yang lebih pintar, dia bilang hebat. (hurm..selalu)

5. Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkanmu bermati-matian.
Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkanmu. (cuba untuk meninggalkan mungkin tak, tapi tak menghargai tu mungkin ye)

6. Jika kamu beritahu dia masalahmu, dia kata kamu menyusahkan.
Jika tidak, dia tuduh kamu tidak mempercayainya.. (hihihi..saye tersangatla perahsie..ye ke?)

7. Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti seorang pengasuh .
Jika dia yang cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat. (a'ah,ambil beratla sangat kan?)

8. Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai.
Jika dia yang ingkari janjinya, dia melakukannya kerana terpaksa. (selalu la camni..!! alasan lelaki wei.)

9. Jika kamu menyakitinya, kamu sangat kejam.
Jika dia yang menyakitimu, itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar untuk dijaga hati. (sensitif ke hape, padahal memang hobi lelaki sakitkan hati pompuan)

10. Jika kamu mengirimkan ini pada lelaki-lelaki, mereka pasti bersumpah semua
ini tidak benar. (ego kan....~)

5 comments:

SegiSega aka SegaSegi :) said...

Ahaha. Sy laki. Dan da bce brulang kali. AHahah. Kalo bnde ne serious. Mmg ade yg btol. Hahahah. Tp x sume. =.="

rin0x_adz said...

ngaku pun..kire lebih kurang cam "betulla tu lelaki camtu.."

9/10 yg btol kot..hihihikan? kan?

SegiSega aka SegaSegi :) said...

Tah. :D

eyes143.. said...

laki mmg complicated..
kdg2 ngade telebeh..
nyampah mak noks.. :p

rin0x_adz said...

hahaha..stuju cangat2.cik eyes oi..
ko la yg memahami aku..ngeeee
konon...hahaha

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida