Layan Je La..

hari ni aku nak berkongsi lirik lagu dengan you all semua..

Kali ni lirik lagu yang mendapat tempat pertama dihati aku adalah....

Jeng! jeng!



Lirik Lagu Khatimah Cinta - 6ixth Sense

Bintang Malam nyanyikan lagu
Rindu hatiku yang terpendam
Bintang malam lukis wajahku
Katakan aku pergi

Genggamlah cinta yang ku berikan
Simpanlah selalu dalam hati
Ku akan selalu dalam mimpimu
Menemani tidurmu

Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku

Peluk tubuhku
Kucup bibirku
Relakan saja aku pergi...


Download 6ixth Sense - Khatimah Cinta.mp3


lagi satu lagu adalah lagu


Melly Goeslow Feat Amee - Ost Ketika Cinta Bertasbih

Bertuturlah cinta
Mengucap satu nama
Seindah goresan sabdamu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih
Mengutus Hati ini
Kusandarkan hidup dan matiku padamu

Bisikkan doaku
Dalam butiran tasbih
Kupanjatkan pintaku padamu Maha Cinta
Sudah di ubun-ubun cinta mengusik resah
Tak bisa kupaksa walau hatiku menjerit

Ketika Cinta bertasbih Nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud sukur padamu atas segala cinta

p/s lagu ni okey..cume yg katunnyer..tang "kembang kempis" tu..hihi nak gelak pulak

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida