Andai Engkau Mengerti Aku

hye semer pembaca blog Suara Hati Gadis..kali ni aku nak citer cikit kat korang pasal wishlist aku..Sebelum ni cume ade 5 je wish aku dalam Wishlist tu kan?
Malam tadi, lepas merenung bulan dan bintang..tatkala disimbahi cahaya rembulan, minda aku tiba-tiba disinggahi dengan bisikan-bisikan nakal untuk mendapatkan beberapa things..



aku nak...






1. New York Skin Solutions treatment





2. Novel Andai Itu Takdirnya




3. Piano




ngaaaa...matila aku!!

Eh, no..bukan aku yang mati...supposed to say it like this.."matila korang.."
hahahaaha
tau tak sebab ape? sebabnye...
Wishlist tu..bukan untuk perhatian aku...Tapi untuk perhatian korang..
Bile korang da tau hajat aku..Korang sepatutnyer berusaha untuk menunaikannyer..
Sebab kite kan kawan..kawan akan sanggup buat ape saje untuk menggembirakan kawannya..


wahahaha...uhuk! uhuk!
erm...daaaa

2 comments:

kin said...

saiko, indeed..
gosh~

rin0x_adz said...

hahaha...da tau tu takkan tak paham2 lagi kot.. ^_~

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida