Aku dan Mr.X

Sejak balik dari kl langsung aku tak update blog. Align CenterDalam pada tu lots of thing did happen to me.


1. Aku balik dari shah alam nek bas and then terus amik bas dari kuantan..
straight to Dragon City. Duduk dalam bas dengan confidentnyer..Mase aku naik tu tak ramai orang lagi dalam bas. so terus aku cari sit no 2C. Duduk lepak dalam 5 minit, ade sorang minah duk kat sit depan aku... Wat ever la..pastu dah nak dekat kuantan baru aku perasan yang sit aku duduk tu bukan 2C..tapi 3C..ngaaa!!!


2. Mesej cikit2 dengan Mr.X but still cannot accept him. Banyak kali Mr.X sms aku cakap nak call..Tapi aku takmo angkat...Jual mahal konon..
Padahal dalam ati tuhan je tau..
Mestila! aku ade perasaan gak..Kecewa!
For everything he did to me..i cannot simply forgive him just like that...


3. Having a lil fight with Shah..why? Tah..tatau la..Die tu gil0..
Saje kasi aku hangin satu badan..


4. Mr.X sms cakap nak hantar aku balik kolej. why??
kenape baru sekarang ek nak susah payah hantar aku?
Kenape bukan dari dulu...Kenape???


5. Pegi Dungun dengan Mr.X..
Sepanjang perjalanan tu aku senyap je..Sepatah die tanya, sepatah aku jawab..
He tried so hard to make me smile..Tapi aku still wat dunno..Lastnye, kami makan kat Gadung. err..not 'kami'...die n my frenz..Cuba teke siapa??
Nik n husna..hihihihi


6. Presentation macam hampeh..No preparation at all.
Adeh..What happen to me??!Dalam kepala hotak aku cuma ada, "i want to finish all these things now!" hohoho...then balik ke Dragon City ASAP.


7. I'm free!!!
Going back to Dragon City..Mr.X amik aku kat Kuantan.
Gado lagi..arghh!!! ape ni??
Nak amik ke tanak?! Lagi-lagi nak wat aku hangin..Tak nak amik ckp je la..ni duk ofer nak amik aku la konon..Biar je aku nek bas lagi senang..
Bukannyer nak tanye aku ni kat mane, 2,3 kali tanye bas aku kaler ape..
ni ha! aku dah tercongok kat terminal, toksah tanyer la bas kale ape ke, tajuk ape ke!!


Tapi marah-marah pun aku tarik gak beg gi kat kete die. Patu terus aku tinggal beg kat tepi pintu kete belakang sit die..
Dalam pada tu jeling2 gak..kot2 die wat dek je kat beg aku tuh..hehehee


Uik! sape yang nak angkat beg tu masuk dalam kete?
Mr.X la..hohoho...padan muke die!
Aku masuk kete dengan muke monyok lagi buyuk..

Takmo cakap ngan Mr.X..cam hari tu..bi0r padan muke die..

okeyla..tu je summary utk korang bace petang2 ni..tata..^_^

No comments:

InstaFeed

INSTAGRAM FEED

@adi_alida